CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, November 27, 2008

RANDOM

Well as u can tell I have been sooooo bored since everyone left me for Thanksgiving:( So I've been taking random pictures and editing some hahaha

Now Introducing SDBB "SuperDog Bear Batman" lol this is my picture of a dog I have on my wall in my room and Kyle said I needed to name it so he came up with Bear which was good until I decided to turn the picture upside down n that's when we changed it to SpiderDog cuz only SpiderDogs can sit upside down lol and Batman just fit for his last name! haha



This is just a random pic I tweaked of Kyles, mine, and Josh's shoes lol I thought it looked purty kewl
SEE THIS IS WHY NO ONE SHOULD EVER LEAVE ME BY MYSELF :( LOL

5 SAY SOz:

hi said...

your right! people should be taking care of you 24/7. maybe even in a straight jacket? :)

SHARAYA said...

Aw poor Lexi :( Girl come over my house we got tons and tons of food! haha
Love Ya

Lexi said...

SHARAYA- Haha okie dokie I'll be there! Make sure u make a few extra pies for me! lol jk jk I'll be okay:)

HI- Straight jacket?? I'm confused and who are you?????

Lexi said...
This comment has been removed by the author.
Lexi said...

HI- I just found out what a straight jacket was, I've never heard of one before... I wonder why it's so familiar to you....... muahahaha